-->Skip to main content
Cita prèvia Descarregar resultats

Política amb proveïdors


 

 

“La Política de Reclamacions per a proveïdors pretén fomentar i permetre als socis comercials i als seus respectius empleats, així com a altres terceres parts, denunciar infraccions comprovades o presumptes de la Llei Alemanya de Diligència Deguda a la Cadena de Subministrament (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz) i violacions del Codi de Conducta de Proveïdors de SYNLAB.”

Codi de Conducta per a Proveïdors

Els distribuïdors i proveïdors de serveis tenen un paper essencial en l’exercici de la nostra activitat per tal de poder oferir un servei d'alta qualitat i un valor afegit als nostres pacients i clients.

Per tant, esperem que els nostres proveïdors i subcontractistes adoptin alts estàndards de conducta en matèria de preocupació social i mediambiental, ètica empresarial i integritat. El Codi de Conducta per a Proveïdors creat per SYNLAB és una guia clara per als nostres proveïdors i tercers que treballen en nom de SYNLAB. Esperem que els nostres socis s'adhereixin als principis d'aquest Codi de Conducta per a Proveïdors i que el facin extensiu als seus socis contractuals a les diferents cadenes de subministrament.

Política de denúncia d´irregularitats per a tercers

T'animem que ens notifiquis, seguint el Procediment de Reclamacions per a Proveïdors, qualsevol preocupació que puguis tenir sobre un assumpte que creguis que incompleixi el Codi de Conducta per a Proveïdors de SYNLAB o si tens alguna sospita raonable de violació de la legalitat i les regulacions aplicables.

A SYNLAB estem compromesos i seguim una política de no represàlies. És per això que tu i/o qualsevol tercer protegit per les lleis aplicables no us heu de preocupar per patir cap tipus de conseqüència discriminatòria o disciplinària per emetre informes o exposar les vostres preguntes, dubtes o preocupacions.

Contacte

Nota informativa sobre el ciberataque acontecido en Synlab ITALIA

El pasado 18 de Abril Synlab Italia se vio afectada por las consecuencias de un ciberataque. Como precaución y, de acuerdo con los procedimientos de seguridad de la información de Synlab, todos los sistemas en Italia fueron desactivados. Como resultado, las operaciones de Synlab en Italia se vieron suspendidas. Se estableció un equipo de trabajo con expertos internos y externos para mitigar el impacto, restaurar los sistemas y se alertó a las autoridades con quien se ha colaborado estrechamente.

Las operaciones fuera de Italia NO se vieron afectadas por este incidente.

Con fecha 30 de abril Synlab Italia ha restaurado sus operaciones y retomará los servicios a pacientes y clientes en Italia.

Synlab está comprometida en mantener los más altos estándares de seguridad e integridad.