-->Skip to main content
Cita prèvia Descarregar resultats

Política amb proveïdors


 

 

“La Política de Reclamacions per a proveïdors pretén fomentar i permetre als socis comercials i als seus respectius empleats, així com a altres terceres parts, denunciar infraccions comprovades o presumptes de la Llei Alemanya de Diligència Deguda a la Cadena de Subministrament (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz) i violacions del Codi de Conducta de Proveïdors de SYNLAB.”

Codi de Conducta per a Proveïdors

Els distribuïdors i proveïdors de serveis tenen un paper essencial en l’exercici de la nostra activitat per tal de poder oferir un servei d'alta qualitat i un valor afegit als nostres pacients i clients.

Per tant, esperem que els nostres proveïdors i subcontractistes adoptin alts estàndards de conducta en matèria de preocupació social i mediambiental, ètica empresarial i integritat. El Codi de Conducta per a Proveïdors creat per SYNLAB és una guia clara per als nostres proveïdors i tercers que treballen en nom de SYNLAB. Esperem que els nostres socis s'adhereixin als principis d'aquest Codi de Conducta per a Proveïdors i que el facin extensiu als seus socis contractuals a les diferents cadenes de subministrament.

Política de denúncia d´irregularitats per a tercers

T'animem que ens notifiquis, seguint el Procediment de Reclamacions per a Proveïdors, qualsevol preocupació que puguis tenir sobre un assumpte que creguis que incompleixi el Codi de Conducta per a Proveïdors de SYNLAB o si tens alguna sospita raonable de violació de la legalitat i les regulacions aplicables.

A SYNLAB estem compromesos i seguim una política de no represàlies. És per això que tu i/o qualsevol tercer protegit per les lleis aplicables no us heu de preocupar per patir cap tipus de conseqüència discriminatòria o disciplinària per emetre informes o exposar les vostres preguntes, dubtes o preocupacions.

Contacte